Helgen snart över..

Japp, så var det söndag igen.. Nu när jag jobbar känner man verkligen hur välbehövlig helgen är. Tiden mellan skolan och jobbet, då man typ inte gjorde någonting, var som en tid när man bara lallade runt.

Åkte i alla fall till Johan i fredags efter jobbet och vi fixade lite mat och tittade på tv. I går var åkte vi förbi Johans gammelmosters lägenhet som de håller på och gör om sen den blev vattenskadad. Är inte så mycket kvar att göra nu. Hela badrummet är klart och det var det rummet som var värst. Efter det åkte vi vidare till Jakobsberg Centrum och shoppade lite, lite innan löning men det funkade det också. Inte lika mycket folk i ute. Jag hittade två snygga tröjorGina Tricot som jag köpte. Lägger in bilder på dem senare.

Idag får vi se vad som händer. Jag ska åka hem sen i alla fall eftersom jag jobbar i morgon, börjar klockan 9 och då orkar jag inte åka härifrån till jobbet. Får se om jag skriver något mer senare idag. Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback