Söndagkväll

Jahapp.. I morgon ska jag tillbaka till jobbet, är fortfarande hes men det kommer jag nog få vara ett tag men jag känner mig inte sjuk länge. Har inte gjort det på flera dagara nu så. Jobbar bara 9-14 i morgon också så det känns skönt, har varit lite jobbigt att bara vara hemma i en vecka och inte kunna göra något.
Älsklingen börjar jobba nya tider i morgon också, hoppas att det går bra. Chansar på att han kommer vara väldigt trött i morgon kväll, eller egentligen hela veckan innan kroppen har ställt om sig.

På tisdag ska jag öva med Mia vid kören till Irmas begravning. Pappa mejlade farmor idag om låtförslagen och hoppas hon hinner kolla igenom de fram till på tisdag. Hade fyra förslag, två Taube och två andra som Mia sa var fina på begravning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback