Helgen över... igen..

Ännu en helg spenderad med älsklingen!
I fredags var jag så hurtig att jag gick ner till kyrkan när jag skulle passa Alexander under en begravning som Mia skulle spela på. Tar bara 20 min att gå dit så jag tänkte, varför inte? Alexander var pigg och glad som vanligt och han lekte förfullt med bilar och mega-lego som finns i kyrkans lokaler.
Åkte hem till Johan på kvällen och vi köpte morötter, gurka, paprika och blomkål och hade det som fredags
snacks istället för chips och sånt. Vi tittade lite på Let's Dance vissa var ju riktigt duktiga! Får se vilka som blir det vinnande paret i år.

Lördag dag spenderade vi i Johans gammelmosters lägenhet. De håller på att fixa i ordning den efter vattenskador. Vi tvättade ur kyl och frys så att den blev ren och vi kunde sätta i gång den igen. Sen efter det revs spisen och fläktkåpan ut så nu är det tomt där. På kvällen åkte jag och Johan till Kista och tittade på bio, vi såg Arn - tempelriddaren. Hade inte läst böckerna innan så jag hade typ ingen aning om vad den handlade om men den var bra.

Hela dagen idag har vi varit i lägenheten igen. Johan och hans pappa har satt upp väggmattor i badrummet. Själv gick jag en promenad i solen och pluggade körkortsteori. Funderar på att kanske boka en tid för det i slutet av februari eller början av mars. Lägger in några bilder från idag också.

När jag åkte hem mötte jag Anni på Kungsängen station så jag fick lite sällskap några stationer resterande tid läste jag teori. Snart ska jag ta och lägga mig. Får hoppas att de ringer från Syskonstugan och vill ha vikarie i morgon, annars tänkte Elin och jag gå ut och gå en lång promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback