Helgen

Eftersom jag inte orkade skriva något vad som hände i helgen tänkte jag göra det nu.

I fredags åkte jag till Johan och tittade på tv. Let's dance var det första vi tittade på, bara för att jag ville titta hur det gick för Björn. Sen blev det någon film, kommer inte ihåg vad.

På lördagen åkte Johan och jag till Kista och jag köpte en grön klänning på H&M och Johan köpte lite målardukar på Claes Ohlsson som han ville ha. Sedan bar det av till IKEA och titta på säng till honom och lägenheten.
Hittade en bra (och stor) som han funderar på. På kvällen åkte jag hem till Danne eftersom han åkte till USA i tisdags så skulle han ha lite "hej då" och det blev lite fika och mycket SingStar. Sen på natten skulle jag ta nattbussen och tunnelbanan till Johan men Dannes pappa tyckte inte jag skulle åka det vid ett tiden själv så de körde mig till Ursvik där Johan kom och hämtade mig.

När Johan och jag kom hem igen, det var då jag fick sådan frossa och visste inte vad det var så Johan körde hem mig på söndagen när jag hade typ 38graders feber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback