Midsommarhelgen

God morgon.. Ska väl försöka sammanfatta helgen lite..

I torsdags jobbade jag kort dag på jobbet. 7-12, riktigt skönt. Han förbi systemet och sånt inför helgen. Johan kom till mig på kvällen och vi tittade typ på film.

Midsommarafton
Förmiddagen på fredagen gick åt till att städa och fixa i ordning sallad, potatisen osv.. Johan va snäll och hjälpte till med både det ena och det andra. Isan och Linnea kom vid 15 tiden och Jenny kom strax efter. Vi började spela lite kubb medan vi väntade på Mulika. Grann tjejerna såg att vi skulle spela kubb då kom de med ett eget kubb och började spela bredvid oss. Jag hade sagt att vi skulle grilla då jag själv inte äter sill så det gjorde vi, kom en rejäl skur undertiden vi satt och åt men då är det tur att pappa har byggt tak på altanen. Efter vi ätit blev det massa prat och ännu mer kubbspelandes. Danne som förbi en sväng också, var trevligt då han varit i USA i ett halv år.. Kanske lägger in någon bild senare, har inga efna så jag måste vänta på att Isan lägger in isf.

Lördagen var städdag och lata sig dag. Jag och Johan fixade lite här hemma.. Så skönt att vi hade papperstallrikar och att Isan tog med några plastglas, inte lika mycket disk. Lite lat får man faktiskt vara! Mamma och pappa kom hem från att ha varit iväg med husvagnen över helgen. De hade varit vid Västerås typ.. På kvällen drog jag till Isan och tittade på kvartsfinals matchen mellan Holland och Ryssland. Tuff match. Trodde först att Holland skulle vinna med Ryssland var bra..

I går övningskörde jag med pappa var väl det som hände...

Snart ska jag ta och cykla ner till jobbet. Börjar inte fören klockan 9, stänger idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback