17/3

Igår gick jag och älsklingen på promenad med en hund som bor i mitt område. Vi tänkte gå en lång promenad, det blev att vi gick till Elin och plockade med henne och Dogge och gick tillbaka hem till mig. Hundarna blev ju helt galna och sprang runt och jagade varandra hela tiden. Elin, jag och Johan satte oss och tittade på film, vi såg Guds stad. Bra men hemsk film.

Idag jobbade jag bara 5 timmar, ganska skönt åkte in till stan när jag slutat och gick och klippte mig, blev riktigt nöjd, lägger in en bild senare. Var lite irriterande när jag skulle betala så fungerade inte mitt kort, så jag fick gå till bankomaten men självklart fungerade inte den så jag fick gå till nästa bankomat där jag äntligen fick ut pengar. Efter det fick jag gå tillbaka till frisören och betala. Gick sen in till Stockhome som har öppnat nere i Sergelgången. Jag köpte en korg som jag ska ha i min bokhylla, har en sen innan men har tänkt köpa en till.

Kram

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Ja, det är verkligen tur för mig att de somnar så lätt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback