Lördag kväll

Så har man tittat på Andra chansen i Melodifestivalen, Sibel och Nordman. Får se hur det går nästa vecka då..

Åkte till Johan igår efter jobbet vi gjorde middag och åkte till Jonta i Sumpan, Kim och Fredrik var också där. Vi tittade lite på tv på lite olika program som gick. Åkte väl hem vid 11-12 snåret nån gång,.

I morse vaknade jag av att min mobil ringde vid kvart i  9, det var min brorson som undrade om jag kunde fälja med honom till hans pingisträning. Och som den snälla faster som man är så följde man med. Johan har ju åkt på kryssning nu idag så jag skulle ändå inte vara kvar i Kungsängen på kvällen. Fixade lite saker hos Johan innan jag åkte och sen så mötte jag John och min bror, Johan, i Älvjö och vi åkte till pingisen. Satt och pluggade körkortsteori i en timme medan han spelade. Sedan åkte vi vidare hem till mig och så hade mamma och pappa köpt mat  som vi fixade. Efter maten gick jag och John för att titta på strutsarna som finns här i Tungelsta, men de var inte ute så vi ska gå förbi där i morgon och titta om de är ute då. När vi var på väg hem igen så såg vi tre stycken rådjur på ängen bredvid vägen.

Snart är det dags att gå och lägga sig ska bara titta klart på CSI Miami först.

Kommentarer
Postat av: mulle

jag vill också se strutsar!! :)

2008-03-09 @ 10:19:38
Postat av: Therece

Jag vill se struts också


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback