Snöig tisdag

I morse när jag vaknade var det snö ute. Ingen kramsnö utan jobbig blötsnö. Usch! Aja, fick skjuts av pappa till jobbet i morse i alla fall. Ville inte direkt cykla i det vädret, sen skulle jag till kören direkt efter att jag slutade också så det var smidigare att lämna cykeln hemma. Satt inne på lilla vilan mitt på dagen, tog med mig teoriboken in och satt och plugga under tiden som de så sov. Kunde försöka göra lite nytta.

Åkte direkt till kören då efter jobbet. Mia var inte där när jag kom men jag fick komma in ändå, de känner mig där nu. När Mia kom så fick jag lite barnvaktstider. Ska bli kul, var så länge sen jag träffade barnen nu! Gav lite låtförslag till konserten vi ska ha i maj, med info på vart Mia kan köpa noter i körarr. På kören gick vi igenom sångerna inför helgen, vi ska sjunga både på torsdag och lördag.

Nu sitter jag framför tv och tittar på "The starter wife" inte kanske den bästa serien men den går an en tisdag kväll efter en lååång dag på jobbet (7-16:30). I morgon jobbar jag inte lika länge, ska träffa Mulika på eftermiddagen och på kvällen ska jag hem till Johan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallå där! Jag har haft det helt underbart! Sol och värme i massor. Alldeles för bra. Lite jobbigt att komma hem till kalla sverige. Hur är det själv? Händer det nått spännande i saras liv? =) Ta hand omd ej!

Postat av: Therece

träffade du Mårten? Allvarligt? Hur gör man för att få honom?

2008-03-21 @ 15:52:29
URL: http://therece.blogg.se
Postat av: TUMADRE

haha, svar kommer senare..

2008-03-21 @ 17:06:06
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback