Torsdag.

Jahapp, så har det gått ännu några dagar. Har jobbat fulla dagar hela veckan. Skulle egentligen gjobbat halvtid hela veckan men med massa folk sjuka så blir det fler timmar för mig. Vi var och hälsade på ett annat dagis igår också med 5-åringarna. Våra 5-åringar och deras ska gå tillsammans nästa höst så det är så att de lär känna varandra.

I går hörde min bror av sig och behövde barnvakt några timmar för han skulle på föräldramöte och hans fru skulle på kör så jag åkte dit direkt efter jobbet. Vore kul om han gjorde det lite oftare, är inte varje dag som jag passar dem.

I morgon ska jag i alla fall åka till älsklingen efter jobbet! Var ett tag sedan vi träffades då vi båda har jobbat och sen var ju jag i Göteborg förra helgen så. Får se vad vi hittar på, kanske skulle sticka till Jonta och titta på film med några fler eller så stannar vi hemma och tittar på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback