Japp...

Så har ännu några dagar gått..

I fredags var jag och Isan på inspelningen av Parlamentet, och på kvällen var jag på ännu en Halloween fest, dennna gång hos Forsbergs.Trevligt må jag säga. =)

I lördags skulle jag ha sjungit med kören men det blev inte så, var väldigt förkyld så jag följde med Johan till kiosken i Brunna där vi åt lite tillsammans med Fredrik, Jonta, Hansson och Forsberg. Sen åkte jag och Johan till stan och kollade på bio för att fira våra 10 månader tillsammans. =D Vi såg The Guardian. Den var bra. =) Igår var det bara slappdag. Inte mycket som hände, var hemma och kollade på tv typ. Åkte med Johan hem på kvällen så nu ligger jag i sängen och bloggar lite, Johan ska åka till jobbet närsomhelst och jag ska åka hem snart också.

Så skönt att vara ledig från skolan en extra dag! =D

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback