En dag i stan..

Japp, idag var jag i stan med mor. Vi mötte en vän från London på Grand Hôtel. Har aldrig varit där förut, det är inte en liten byggnad heller...   Var inne i baren och drack ett glas vin. Baren var jättemysig, glastak. Sen gick vi till Östermalmshallarna för att äta. Jag åt en jättegod Fish'n'chips men en chilli och peppar sås till =) sen delade vi tre på en flaska vin. Så dyrt som jag åt där har jag nog aldrig ätit förut.. =/ Usch!

Åkte till Johan efter det och fixade lite med hans dator igen.. Löste det, men sen hittade vi ett annat fel, så den datorn får vi installera om helt.. Synd, men vi kan inte göra något annat.. =/

puss och kram hela dan' 

Kommentarer
Postat av: Johan

Tack för hjälpen med datorn! Tacka din far oxå! Tusen tack!

Puss

2006-10-08 @ 20:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback