London here I come!

Japp, två lektioner i skolan idag. NuKo och sång. Satt och lyssnade på Reinfeldt på NuKon, intressant. 
Umgicks med Matilda och Mulika efter sången innan jag gick hem. Jag behövde inte gå på engelska c lektionen. =)

Åkte hem fixade lite saker sen åkte jag till Vh och väntade på pappa, gick in på Konsum och köpte lite frukt. Isans syrra satt i kassan. Mötte upp pappa och vi gick in på banken, skulle fixa lite saker med konton och sätta in lite pengar.
När vi kom hem beställde jag biljett till London. =D Åker dit den 27 oktober och kommer hem den 31oktober! Längtar!!!! Nu ska jag bara fixa så det går att gå tidigare från skolan på fredagen, men det är nog inga problem.

I morgon ska jag och mamma till stan och möta Kevin, ska bli trevligt. Vi ska troligtvis till nåt ställe som heter Lisa E, ingen aning om vad det är men Kevin visste.

KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback