London

London here I am again!

Så snart dags att åka hem härifrån igen.
     När jag kom hit i fredags åkte jag direkt till HA och mötte Martin, Leo, Jens, Marcus, Stina och Kevin. Så himla kul att träffa dem igen! Det kändes som jag bara hade varit borta i några dagar och inte två månader..
     I lördags gick jag och kollade lite i affärer längst Regent street och Oxford street, men jag köpte inget.. Åkte sen till puben och mötte Anna och Stina big_smile  Vi drack lite te/kaffe sen drog vi hem till Stina för att fixa oss inför halloweenfesten på HA. Vi blev en katt, en pirat och ett psycho! Folk kollade lite konstigt på oss sen när vi tog tuben till puben igen tongue
     Sen festade vi lite på puben och sen när det stängde drog vi till ett Hotell som heter Claridge's typ 5 stjärnigt och drack champange. Var inte där så länge dock för vi drog vidare till ett annat ställe där vi drack ännu mer champange. Sen skulle jag, Anna, Jonas och Markus hitta en taxi sa vi kunde åka hem till Markus lägenhet i Oval och sova. Men vad *PIIP* den här stan ska krylla av taxibilar men vi gick från Regent street till Westminster och hittade inte en enda jävla taxi!  Sen till slut fick vi tag i en och det var en lättnad for mina fötter! (Inga klackar på flera veckor nu!!) Sen somnade jag direkt när jag gick och la mig vid typ halv 4, men vaknade ända ganska tidigt, typ halv 10-10 så där.
     Och idag var jag i Wood Green hos Anna. big_smile Så trevligt.. Fick se hur hon bor, ganska litet men mysigt. Fick se hennes projektarbete sen i våras. Duktig hon va på att sjunga, har aldrig hört henne innan. smile Min kära vän! applause Vi åt lunch och pratade massor också, skönt att kunna prata av sig ibland. Nästa gång vi ses kommer bli i runt jul nån gång då hon ska troligtvis komma till Sthlm.
     Imorgon åker jag hem igen och då ska Johan komma och hämta mig på Arlanda. big_smile  Så typiskt.. jag missar att träffa Christian igen.. Alltid så perfekt timat.


Johan hjarta Miss you, sweety!


Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback