Skola...

Ännu en dag har gått... Vaknade tidigare i morse och gjorde klart English C Essay som skulle vara klart idag. Tog massa bilder när jag gick till tåget också, solen lyste och det var nästan varmt. =)
Repade med Anna det första jag gjorde, men varken Julian eller Erik var där så det blev sång och bas bara.. =/ Sen kom iaf Per och då blev det roligare, fan vad duktig han är! Så snabb att ta ut låtar!
Matte C var det sen, bara träning in för provet nästa måndag.. Usch! Vill inte ha prov, men ska jag klara kursen så måste jag ju göra det, mest repetition. Sen var det Engelska C och jag hade speaking-test, tror det gick bra. =) Kändes som det också, satt och skulle diskutera med Mulika och Johanna, lättare när det är folk man känner. Sen skulle vi berätta om det svenska skolsystemet för Anna som låtsades vara från nåt land och inte veta något om det. Vi hade typ 30 min på oss att förbereda oss så det kändes bra. Blev nöjd. =D

Nu sitter jag och gör ARL-uppgifterna, snart klar bara några små uppgifter kvar.


Tåget En av bilderna.
Resten finns här
http://celai.bilddagboken.se/


Kommentarer
Postat av: Johan

Söt! Men du får inte stressa för mkt! ;)

2006-10-09 @ 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback