Skolkort och 9 månader...

Japp, så var skolkorten tagna. Skolkorten ja, först klasskort med Rytmus 3A med tema 80-tal! =D Sen tjejgrupps kort med olika steriotyp-tjejer.  Vårat klasskort kommer bli så kul, det var typ bara en eller två av 30 personer som inte var 80-tal, men rebeller fanns ju på 80 talet också. Jag fick sitta i år igen, 3 gången på 12 år =P Lägger in bilder senare när jag fått dem.

På lunchen började det spö-regna istan. Satt på elevrådsmöte då och bara såg blixten först och sen började räkna, 1001... sen han jag inte längre.. Andra gången hann jag iaf till 1003. Sen regnade det in från takfönstret. M i min klass blev fast på en pizzeria på Hornsgatan för att det var så mycket vatten på gatan. =/

Pappa kollade på biljetter till London idag. =) Ska troligtvis dit den 27 oktober och vara där en del av höstlovet! Saknar alla där så mycket så jag måste tillbaka. Jag och mamma ska träffa en snubbe från London på lördag i stan, han skulle visst hit så. =)

Nu sitter jag hemma hos Johan och väntar på att han ska komma hem från jobbet. Var och köpte ett litet kort till honom efter skolan, vi firar 9 månader idag! <3

Kommentarer
Postat av: Johan

9 månader!!!! Helt sjukt!!

ÄLSKAR DIG!!!

2006-10-08 @ 20:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback