Mycket har hänt...

I helgen satt jag barnvakt åt mina fyra underbara brorsbarn medan min bror och hans fru firade sin 10 åriga bröllopsdag. Sen var jag och Johan och såg This is England i söndags kväll i Kista Gallerian. Den var bra men den var hemsk.. Visste inte riktigt vad den handlade om när jag satte mig där eftersom det var Johan som ville se den och jag kom direkt från Älvjö.

I måndags ringde Alex som jag gått på Rytmus tillsammans med och frågade om jag ville spela med henne på en konsert hon skulle ha med egna låtar. Var lite osäker först så jag sa nej, men sen ringde hon igen och övertalade mig. =) Så nu har jag en månad på mig att lära mig 9 låtar, men det ska nog gå.

I tisdags var jag till stan med Sanna och hämtade en bok på biblioteket, The Color Purple av Alice Walker. Efter det var det av till kören och se hur det skulle bli nu. Nya körledaren var trevlig, får se hur många som fortsätter då tiden inte passade för alla. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback