10 december 2007

Så var redan andra advent över! Bara lite drygt två veckor kvar till julafton. Var in till stan med mamma i fredags och handlade lite. Köpte de där stövlarna jag nämde i ett tidigare inlägg, och pumpsen! Var även in på H&M och köpte några baströjor också, det behövs alltid! Åkte till Johan på kvällen och tittade på tv och myste.

I lördags hade vi körrep mellan 14 och 17. Vi övade allt till både Lucia och julkonserten inför nästa vecka. Känns bra, kan nästan alla låtarna och stämmorna utantill. Bara lite finslip som behövs. Åkte till Danne på kvällen, skulle dragit till en fest men det blev inte så, vi åkte och våldgästade Mulika istället! Sen blev det att vi åkte till Heron och såg på bio. Vi såg Michael Clayton, ganska seg film. Men, men, bättre än att inte göra något på kvällen alls.

Igår var jag bara hemma och gjorde typ ingenting. Pappa höll på med min dator så nu måste jag installera om massa program men det får gå, jag slipper iaf vänta 20 minuter på att den ska starta varje gång nu! Ikväll ska jag till EF på lite glöggkväll. Det är för de som vill åka som Au Pair till USA, vi kan få hjälp med lite saker i ansökningen och sånt. Jag har lite frågor som jag tänkte fråga när jag ändå ska dit så.

Kanske skriver lite mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback