Ännu en dag...

Idag åkte jag in till stan och mötte upp Mulika. Vi gick till The English Shop i Söderhallarna och sen skulle vi leta reda på en liknande affär på Odengatan men den hittade vi aldrig... Men, men.. Var in på VeroModa och bytte mitt bälte idag iaf, fanns inte i svart så det fick bli ett brunt. Åkte till Tungelsta kyrka och hade Lucia och julkonsert övning på kvällen med kören. Gick bra, kan alla stämmor så nu är det bara texterna som ska in också! Ska läsa två verser också så de måste jag lära mig också, men det kommer nog gå. I morgon ska jag passa Alexander så det blir uppe med tuppen, är verkligen inte van vid att gå upp så tidigt. Men vad ska man göra och på Lucia ska vi ju träffas redan 6:20 på morgonen så jag ska väl inte klaga om jag ska upp vid 7 i morgon.

just det, hade fått ett trevligt litet mejl i morse av en på EF som håller i Au Pair-ansökningarna och så där om att de ska ha en liten glöggkväll för de som har tänkt att åka som Au Pair. De skulle även hjälpa en med ansökningarna om man ville det eller bara umgås. Tyckte det lät jättetrevligt så jag ska gå dit tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Svar: Jasså, så trevligt! :] Hehehehe. ^^
Ha det gött, och tack för kommentaren :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback