Barn

Ja, dagens rubrik är barn. Detta p.g.a två anledningar för det första så passade jag Alexander idag, han var riktigt gosig hela dagen. Så kul när han tar några steg och blir överlycklig för att han själv märker att han går. Mia sa att han hade gått hela tio steg sen jag passade honom förra veckan, snart springer han väl runt i hela lägenheten.

Sen så har jag fått reda på att ännu en gammal skolkompis ska ha barn nästa år, eller rättare sagt två då både hon och han gick på Rytmus. Grattis!!! Nu märker man verkligen att man har tagit studenten och tagit steget ut i vuxenvärlden när folk börjar få barn och så. Själv så vill jag vänta några år, har lite sakern jag vill göra innan sånt kommer. Har ju mitt Au Pair år som jag ska göra, men det har ju med barn att göra också så det får räcka.

Grattis igen till er, gamla Rytmusare! Ni kommer alla bli jättebra föräldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback