Barnpassning

Träffade Mulika ett tag innan jag skulle passa Alexandet och Zoí idag. Åkte hem till Mia vid 14 tiden, Mia hade haft med Alexander på jobbet tidigare under dagen. Han hade varit tomtenisse under deras jullunch på jobbet. Riktigt söt i tomtedräkten. Lyckades få Zoí att äta upp middagen den här gången iaf, förra gången jag passade dem när de åt middag var det inte lika lätt. Att muta lite med en pepparkaka gjorde det ju bara lite lättare. Hehe, ne men hon åt riktigt duktigt och Alexander det matvraket. I morgon skulle Mia ha två begravningar så då ska jag passa Alexander mellan 9 och 15 efter det ska jag åka till Farsta och handla lite julklappar!
image48

Jag och Mulika ska in till stan och julklappshandla på torsdag också. Då måste vi gå förbi Gamla Stan och köpa brända mandlar!

Bror ringde idag och undrade om han med familj kunde komma hit på jul. Ska bli kul att barnen är här i år också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback