Julbak och glöggkväll

Igår bakade Johan och jag pepparkakor och lussebullar hela dagen! Massor blev det. Kan lägga in bild senare har inte lagt in några på datorn än. Vi gjorde kristyr på några också. Mamma kom på att vi kunde göra en och hänga i köksfönstret så det gjorde jag. God Jul står det på den. På kvällen kom Lea, Isan, Sanna och Ki hit och vi drack glögg och åt pepparkakor. Vi bytte även julklappar och Isan fick ljus/ljuslycktor av oss alla. Haha. Jag fick båda ljuslycktor, lite body lotion och biocheck. Snälla vänner man har.

Idag ska jag och Johan iaf åka till Stinsen och fixa några saker och sen ikväll måste jag städa mitt rum! Om Bror med familj ska sova över i morgon blir det i mitt rum så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback