Juldagen

Jaha, så var julafton över. Var och sjöng i Muskö kyrka på förmiddagen med några från kören. Mia hade fixat så vi fick åka taxi dit. Vi sjöng fyra låtar så det gick ganska fort, var tillbaka i Västerhaninge vid halv ett ungefär. Då plockade pappa upp mig efter att han hade hämtat Erik och Louise och vi åkte förbi Elin så jag fick lämnat min julklapp till henne! Måste träffas snart igen, var så länge sen. När vi kom hem så hade Johan med familj redan kommit så det var fullt hus med fyra barn i åldrarna 1½ - 9 som sprang om kring och lekte. Innan Kalle började fikade vi och åt pepparkakor, lussebullar och tårta! Efter fikat satt alla barnen, inklusive Erik, Louise och jag, och tittade på Kalle Anka. Sen blev det julbord! Massa gott, skinka, stektströmming, potatis, köttbullar och prinskorvar. Julklapps utdelningen bestod av att John tillsammans med Irmah delade ut alla paketen som låg under granen. Alla verkade nöjda med sina presenter och det är ju bra. Lousie blev riktigt glad över symaskinen hon fick.

Mina julklappar jag fick:
  • Två badbomber
  • Tre champagneliknande flaskor med badskum
  • En skrubbvante som liknar en nalle
  • Celine Doins nya skiva
  • Två par jättefina örhängen
  • Presentkort på H&M
  • Presentkort på Body Shop
  • Ljusbricka med tre stora blockljus
  • Två körlektioner!
  • Två halsband, ena med ett äpple och andra med ett hjärta
  • Orgasmboken skriven av Katerina Janouch
  • 500:-
  • Anton Berg-choklad
  • Lite underkläder


Nu väntar jag på att Isan ska komma hit och vi ska dricka lite drinkar innan vi ska dra in till stan. Hon skulle höra med några från hennes gamla klass om de ville haka på. Jag snackade med Danne förut får se om han hänger på, Mulika är ju tyvärr in Finland annars hade jag ringt henne också. Får se, kanske ringer Elin också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback