Julklappsshopping

Japp, idag har jag handlat julklappar! Har några få kvar men de tar jag i Handen i morgon. Mulika och jag gick runt i hela stan idag och självklart hade jag valt sen sämta väskan att ha också då den bara gjorde ont hela tiden! Men, men, jag får skylla mig själv! Mycket folk var det iaf istan.

Har nyss suttit och slagit in alla paketen också, gick ganska fort ändå, bara att jag var tvungen att hitta några lådor till vissa saker. Tur att mamma har massa julpapper också så att jag slapp köpa det själv.

Kommentarer
Postat av: grossmann

hej sara!
mysigt med julklappsshopping kan ja tänka mig :) för mig blev det ingen sådan, lite shopping här i staterna istället . Hur blir julen för dig då ?
kram ha det så bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback