Julkonsert

I går hade vi julkonsert med kören och med Novi. Det var mysigt, fick julstämning till 1000! Åkte in till stan efteråt med Isan och Jenny, vi satt och pratade massor innan Isan skulle med tåget till Västerås. Jag mötte upp mamma vid plattan och vi gick till Lava för att titta på Torpedo. Det var ett tag sedan jag såg dem nu så det var kul. Mamma skulle till Patricia efteråt så jag åkte till Johan hade inte träffat honom på en vecka då det var mysigt, vi låg och tittade på film i hans rum typ halva natten. I dag sov jag när Johan gick till jobbet och det är hemskt, han börjar ju jobba halv 1 så.. Åkte hem och gjorde typ ingenting.

Har pratat med Lea idag också, vi ska försöka få ihop de andra tjejerna (Isan, Sanna och Elin) och typ dricka glögg och kanske titta på film i helgen. Är så sällan vi träffas nu när alla gör så olika saker.

Ska köpa julklappar i veckan också, har bara köpt en enda än så länge.

image47

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jo sannemej!
Vi ska se att det blir en trevligt stund vi får:)

Kram kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback