Lång promenad

Passade Alexander idag igen. Mötte upp Mia på jobbet så fick jag skjuts av henne hem till dem innan hon åkte tillbaka till jobbet. Var en ganska lugn dag idag också, busade med honom lite gran och sen satt han bara i mitt knä ett tag också och inte gjorde någonting. När jag skulle hem så åkte bussen förbi mig så jag tog en annan som kom direkt efteråt och hoppades att den skulle köra om men det gjorde den inte. Kom till Sköndalsbro sen började jag gå, gick till Farsta stand på 20 min, riktigt nöjd! Mötte Emelie från min klass i Brandbergen på pendeln hem, har nog inte träffat henne sen då, kanske nån gång efteråt men kommer inte ihåg från när. Det var trevligt.

Gamla kören
, eller vad jag nu ska kalla oss, har haft mejlbombning av varandras mejlkorgar de senaste dagarna. Alla skriver svar på allas mejl, men det är kul. På söndag är det julkonsert med Södertörns Brass och solister på kvällen och då ska både Sanna och Adam vara med så det blir att försöka komma dit!

I morgon ska jag iaf försöka dra med mamma till skopunkten och titta på de där skorna! Vill så gärna ha dem nu, och om hon följer med så kan ju hon ta två par så blir det tre för priset av två och jag kanske inte behöver betala så mycket som de kostar.. Hoppas kan man ju alltid göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback