Myskväll

Så tillbaka från Farsta, hittade de sista julklapparna! Var in på Oil & Vinegar och köpte en present. Att jag inte har gått in i den affären fler gånger. Köpte även ett pärlhalsband på Glitter som matchar mina örhängen jag köpte förra månaden. Mamma och och jag har var nyss och handlat de sista ingredienserna till lussekatterna. Så i morgon blir det storbak med både pepparkakor och lussekatter! Var över till grannarna efter det och lämnade julklappar till barnen. Linnea var lika sprallig som vanligt, hon visade bild på deras pepparkakshus de hade byggt.

Nu väntar jag bara på att Johan ska komma så ska vi mysa och titta på tv hela kvällen. Borde gå något på tv annars får vi väl titta på någon film istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback