Övningskört

Idag har jag varit i Handen med pappa. Eller vi var bara dit snabbt och köpte medicin mot hans snarkningar. Sen åkte vi och tvättade bilen på Preem också, pappa lät mig kolla några enkla saker på bilen medan vi väntade på våran tur. "Bara för att jag måste lära mig det" som han sa. Han lät mig köra både fram och tillbaka också, han är mer på att låta mig köra än vad mamma är. Hon är mest rädd när jag kör. Don't know why.

Mammas blåmärke har blivit riktigt stor och svart nu iaf. Bilden är från igår så idag är det mer svart, hon har snart gått igenom hela färgskalan. Men nu kan hon iaf använda armen lite mer än hon kunde innan.

Ikväll ska jag titta på Shark Tale, tror inte det gick något annat på tv och lite tecknat ibland är alltid lika roligt! Gillar att de tecknade figurerna i den till utseendet är baserade på personen som gör rösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback