Skolan är över!

Nu har kursen haft sin sista lektion. Det hände inte så mycket på lektionen heller, vi pratade lite om hur kursen hade varit och en liten utvärdering fyllde vi i också.

Efteråt åkte jag och Mulika in till stan för att titta lite. Mulika skulle ha ett par tofflor så vi fick in på Feetfirst på Drottninggatan och upp på Skopunkten. Skulle kolla om jag också hittade några skor, hittade två par jättefina skor men jag blev osäker på det ena och det andra kostade 349:- och jag visste inte om jag skulle lägga det på skor nu. Hittade ingen bild på det andra paret men det var ett par jättefina röda stövlar! Vi gick vidare till Gallerian sen där jag gick in på Vero Moda och hittade ett par fina 3/4 jeans i svart nyans som jag köpte. Köpte även ett bälte men jag var ju så dum så jag glömde titta på längden så jag köpte ett för kort så jag får byta det i morgon.

Kommentarer
Postat av: Evamy

Snygga skor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback