weekend

I lördags var jag på informationsmöte för Au Pair i USA =) Riktigt intressant, blir bara mer taggad på att åka, men jag vill inte lämna Johan här hemma i ett år! Får hoppas att Åsa och Anders åker till UK snart så jag kan följa med dit istället, lite närmare och de känner ju Johan också så. Aja, det var mest prat om vad som händer under året man åker dit, vad man behöver osv. Det var även en tjej där som berättade om sitt år i San Fransisco. Var på en intervju också, bara vanliga frågor. Halva var på svenska och sen var det på engelska.

Sen mötte jag upp mamma på centralen och vi åkte till Göta Lejon för möta Isan och titta på RENT. I pausen sprang jag och Isan till donken runt hörnet, vi var båda så hungriga för vi hade inte ätit på hela dagen.. Efter RENT åkte jag och mamma till Grand Hôtel för att träffa Kevin. Vi satt i den nya baren där ett tag och drack några glas vin innan vi gick till Gamla Stan för att äta på Agaton. Är iaf glad att jag inte betalade den notan där! Riktigt kul att träffa honom igen!

I söndags kom Linnea och plingade på runt halv 11 och undrade när vi skulle åka till bion, hon och jag skulle på bio för hon hade fått det i födelsedagspresent. Vi åkte in till stan halv 12 och köpte biljetter och sen gick vi på McDonalds, hade fått pengar av Åsa till det. Sen såg vi Min vän Charlotte, en film om en gris som blir vän med en spindel. Vi var totalt 12 personer i biosalongen. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback