---

Jag har gillat min helg...

Den har varit lugn men inte för lugn. I fredags hade vi grillkväll med kören och spelade kubb och bara pratade massa skit! Kan inte bli mycket bättre. Låg och solade på Isans altan i Årsta hela lördagen typ, skulle inte gjort det för jag brände mig såklart så jag såg ut som en gris! Det har börjat lägga sig nu som typ är. I söndags var det det dags för minigolf nere i Nynäs, jag förlorade. Jag måste inse snart att det inte är något jag är bra på, förlorar typ varje år. =P
Igår var jag, Isan och Sanna in till stan och handlade lite till våra kostymer till skivan, jag har äntligen bestämt mig för vad jag ska vara. Pocahontas, får se hur det blir nu bara, hittade ett halsband som var ganska likt det hon har och ikväll blir det till att sy klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback