6 Juni

Ja, den 6:e juni, vad är det då för speciellt med denna dag.

  • Sveriges nationaldag
  • EN vecka till studenten!! Sju dagar, siete días, seven days, sieben Tage, sept jours!
  • Picnic med massa vänner
  • Skiva ikväll med tjejerna! (Den som vill komma kan höra av sig)

Sydde en klänning till mig igår av mammas gamla gardiner, har inte sytt sen i 9:an men det blev helt ok. Ska bara ha klänningen en gång och den ska inte vara perfekt heller. När jag bara hade nålat ihop tygbitarnagick jag och mamma in till grannen och skulle kolla några saker, så kul att sen Emma och Linneas miner när jag säger att det skulle vara min student klänning, "Va?! Ska inte den vara vit?!" var deras respons. =P

Idag är det picnic med resten av Rytmus treorna(mysig idé Ylva!), och ikväll är det då skivan.

Ne nu måste jag fixa allt så jag hinner allt innan kvällen!


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback