Ännu en vecka har gått

Gubbskivan var en riktig hit! Tack Ylva och Cuba, well done! Alla var så fina och det var en jättetrevligkväll.
Natten till lördagen fick jag då spendera i en bil påväg ner till Göteborg. sjöng på min fasters bröllop och det gick bra.

I veckan har jag bara haft några strölektioner och nu har jag börjat inse att det inte är så långt kvar till studenten. 12 dagar nu bara!
Och på onsdag är det skiva!  För endast en hundring får du gå på en grymskiva med temat tecknat/animerat.

Jag, Elina och Mulika var på Dannes student utspring igår, han fick ett sött litet djur att ha runt halsen av oss. Mulika och jag åkte tillbaka till skolan efter att  vi hade varit på utspringet och satte oss vi datorerna för att kolla om Emil hade skickat ut våra betyg i projekt arbete och det hade han..... MVG!! Unbelievable! Trodde kanske på ett G, men ett MVG var så långt bort i mina tankar som möjligt.

Snart dags för skolan och en av de sista lektionerna på Rytmus. 3 år har gått, helt galet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tack och ett stort grattis till dej också! Mumma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback