en vecka har gått...

och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska göra av livet. studenten var helt underbart, massor av tårar. Underbara vänner har jag fått på den skolan! Dagen började med champagnefrukost på skinnarviksberget vid 8 tiden och sen var det mösskrivning, klassfoto och lunch. Stipendieutdelning, betygsutdelning och sist utspring! Sen åkte vi flak runt hela stan! På kvällen var det slutskiva som var lite sorgligt.
Läste i min mössa idag, kom på att jag inte hade läst allt sen jag tog av mig den på studentdagen. Började nästan böla igen, Rytmus in my heart! Student 2007! Massa bilder finns
här på den 13 juni.

Mulika stack till Usa i lördags också så nu dröjer det tre månader tills jag ser henne igen. =( I höst är det vi på södertörns högskola! Om de nu har fått våra betyg, ibland är det inte bra att ha gått på en friskola då man måste skicka in alla papper själv för att skolan inte är med i några system.

Jag och Isan var i Västerås i helgen och tittade lite på den skolan hon ska börja på (ja, hon kommer komma in!) Jättehärlig skola och verkar vara en mysig stad. Eftersom vårat tåg gick vid 18 så fick vi sitta i Vasaparken och spela kort i ungefär en timme men det gick..

Inte långt kvar tills jag åker till Berlin nu, två veckor lite drygt. Ska bli en härlig resa med underbara människor.

Kommentarer
Postat av: elina

tre månader... :/

2007-06-20 @ 00:06:23
Postat av: Love

jasså?:) jag läser din med sdär sporadiskt.
Jag ska jobba, har fått en volontärtjänst i reading:) Kommer jobba på ett hem för förståndshandikappade! Du ska plugga i höst?
Kram, Love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback