ESC

Var hemma igår och tittade på Eurovision Song Contest. Det var jag, Johan, Erik, Louise, mamma, pappa och Martin (som var med via Skype). Gillade väl inte att Ukraina kom så högt upp, låten var ju bara en massa ploj! Serbiens låt var iaf en låt. Aja, Sverige får kvala nästa år men det har ju visat sig att det är bättre att få kvala, av top 10 brukar majoriteten ha fått kvala.

Idag åkte Johan hem för att jag skulle sitta med skolarbete hela dagen. Blev klar med analysen iaf! =) Nu är det bara first draft till In-depth kvar och den ska jag göra i morgon, börjar inte fören halv 4 så jag har hela dagen på mig. Just det ska till tandläkaren i morgon också. Kanske äntligen få till det så jag kan äta på vänstra sidan. Fjärde gången på tre månader, aja jag betalar ju ingenting för det iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback