Grattis Isan!

Vaknade igår av att Isan ringde och berättade att hon hade klarat uppkörningen! =D Hon hade fått köra till Handen och köra lite där, lyckost där! Åkte till skolan och mötte upp Mulika för vi skulle betala för gubb-&gummskivan. När jag kom hem satt jag och försökte göra lite på engelska c analysen ute i solen men grannungarna kom över och då blev det inte så lätt.

På kvällen åt jag middag på Djingis Kahn med Isan, Robin, Sanna och Linnea för att fira att Isan tagit körkort. Sen åkte jag till Gamla Stan och var på Mandys skiva och träffade massa folk.

Nu sitter jag med engelska analysen igen! Usch! Orkar inte, men jag måste. Sen ska jag och Erik repa, hoppas jag iaf annars kommer vi inte att kunna köra på Annikas bröllop. Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback