ilska

Vad jag hatar att gå i stan ibland. Var in och skulle lämna tillbaka en bok på biblioteket och passade på att gå förbi lite affärer och så innan men usch! I don't like it!! Jag blir så deppig och när jag kom hem ville jag bara lägga mig ner och gråta, ingen speciell anledning utan jag ville bara det. Gjorde inte det dock. Ska försöka rensa ur min garderob innan jag sticker till Johan ikväll. Måste slänga massor men då kommer det knappt bli något kvar och vad ska man göra då.

Måste träffa min bror någon dag också, vi ska repa till min fasters bröllop som jag inte är taggad på alls!! Varför måste hon planera in sitt bröllop tre veckor inna min student?! Och detta gör att jag knappt kommer kunna gå på min ena skiva utan pappa vill att vi ska åka vid typ 23, fan heller!

Ne, nu har jag typ tagit ut all min ilska här. Måste lugna ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback