Long time, no see...

Så har det varit, inte skrivit på jättelänge. Tänkte försöka börja nu igen. Har hänt ganska mycket sen jag skrev senast. Lagade min första tand för nån månad sen, övade till min fasters bröllop, fått avliva min underbara katt (sakna!!)
Senaste veckan har iaf varit fylld av fester, skiva x3 och födelsedagsfest x2. Riktigt roligt.

Hade mösspåtagning i måndags också, upptäckte verkligen hur mycket jag kommer sakna alla när vi tagit studenten. Men fan vilka roliga år vi haft! Rytmus är verkligen ett val jag inte ångrar.
Du, Jag & Hon hade ett underbart tal som handlade om det vi varit med om, musikalen, Live Night etc.

Nu ska jag nog sova har varit sena kvällar hela veckan, och denna blir inte så jättetidig heller men, men...
Puss och Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback