Dålig på att uppdatera!

Aja, vad ska jag göra. Mitt liv består inte av att jag ska sitta och blogga hela dagarna så att itne blogga på några dagar är väl bara posivit. Ska försöka skriva ner vad jag har gjort i veckan nu lite kort iaf.

I söndags sjöng jag med kören, först på Muskö och sen i Tungelsta. Det gick riktigt bra, både de som lyssnade och Mia tyckte att det var bra. =) Var uppe mycket tidigarde än jag brukar i måndags eftersom jag skulle hem till Mia och följa med henne och Alexander till kyrkis. Efter det åkte jag till Sh och skrev på presentationen tillsammans med Mulika och Izabela.

I tisdags var jag i på Sh och hade presentatione, det gick väl sådär men vi gjorde den iaf. Nu är det bara att läsa massa sidor till nästa vecka och skriva en massa! Åkte till kyrkan och mötte Jenny, satt där och drack varmchocklad och hjälpte henne med hennes spanskaläxa. Minns mer än jag trodde när det gäller det spanskan. På kören började vi med julkonsertlåtarna, härligt! Nästan lite så man längtar till julen när man sjunger dem.

image38

I onsdags satt jag hemma och pluggade tills Martin ringde och sa att Erik var i
.SE-tidningen så jag åkte till Vh och hämtade några, upptäckte då att de även var med i City. Idag har jag passat Alexandet för första gången, gick riktigt bra. Det roliga var att han började gråta när Mia kom hem men han hade inte gråtit någonting på hela dagen. I morgon ska jag bryna köttfärs till tjejmiddagen innan jag ska till kyrkan och passa Alexander då Mia ska spela på en begravning och efter det ska jag hem och skära alla grönsakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback