Helgen som gått...

Japp, i helgen har jag läst! I fredags var det en kväll hemma bara och i lördagskväll kom Johan hit och myste. =) Vi satt och tittade på En andra chans som gick på TV4 och sen var det ju så irriterande att de inte visade de 3 sista minuterna av filmen!
Idag skulle Johan åka hem tidigt men det visade sig att hans bil inte gick så vi fick åka till Biltema och titta på någon del, men den fanns inte så pappa ska åka och titta på det i morgon åt honom. Så Johan blev kvar ännu en kväll! Jag fick köra till Biltema idag iaf, jag var och köpte en ny skylt igår jag tappade min förut i veckan.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

den filmen är sisådär bra, men iaf slutet visade dom ikväll precis innan parlamentet körde igång..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback