Isans födelsedag!

image42
Födelsedagsbarnet!
Ja, må hon leva. Ja, må hon leva. Ja, må hon leva ut i hundrade år!


Igår fixade pappa det sista på Johans bil så att han kunde få hem den. När pappa stod och fixade så kom Anders, grannen, förbi och gjorde en vurpa på isen utanför.
Idag hade jag näst sista lektionen på kursen, ganska skönt, men nu måste jag bara skriva, som jag sagt så många gånger förr.. Åkte till Handen och handlade födelsedagspresent till Isan då hon fyller år idag! Hon kommer inte få den fören hon kommer till stan nästa gång men ändå. Sen var det kör, övade till Lucia. Mia satte in en extra rep den 8:e också så att vi verkligen kommer kunna alla låtarna. Just det, vi ska sjunga ute på Musköbasen i år igen!
På onsdag och torsdag ska jag passa Alexander så jag får sitta och skriva när han sover, för att kunna skriva klart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback