Kommentarer

Vad glad man blir när man får kommentarer på sina inlägg! Tack ni som skrev kändes riktigt kul och försöker bli av med förkylningen så gott det bara går. Idag har jag då försökt att få lite pli på förkylningen, det har väl gått sådär men jag är inte lika snuvig idag som igår iaf! Har ätit massa apelsin och c-vitamin. Kan inte någon komma men en bra huskur mot förkylning som funkar?!

Nu börjar
julen närma sig, bara lite drygt en månad kvar och all julpyntning kommer upp i affärerna. Eller de började redan direkt när Halloween var slut men ändå. Måste de alltid börja så tidigt?! NKs julpyntning i fönstrerna kom ju upp nu i helgen, har inte varit in och tittat på dem än men det kommer väl. Snart ska man väl börja tänka på vad man ska köpa för julklappar också, blir svårt att hitta när man knappt har några pengar, student som man är. Kanske ska ge alla en kram bara ;-) Sen kommer släktingarna och frågar vad man önskar sig och på den frågan brukar jag svara, "Jag vet inte", men nu i år vet jag vad jag önskar mig så jag inte har råd med det själv och det är inte någon fjantig sak utan någon som är en investering. Det jag önskar mig i julklapp är körlektioner, en teorikurs eller bara bidrag till körkortet. Slå ihop det med min födelsedag om det är så, (fyller år en månad efter jul så.. ). Eftersom jag har mina tankar om att åka till som au pair och körkortet är det enda som stoppar mig just nu.
Men julen har blivit så överskattad numera! Julen håller på i två-tre månader, alla vill ha så dyra och så snoffsiga prylar som möjligt osv... Usch!

image40
NKs julskyltning från förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback