Snuva

Ännu en snuvig dag. Japp, är snuvig till tusen! Orkar inte med det här! Någon som har en bra huskur (som funkar)?
Hade redovisning i dag, jag och Izabela pratade om Sverigedemokraterna och Nationaldemokraterna. Gick riktigt bra. Alla hade redovisningar om olika högerextrema partier från runt om i Europa. Till nästa vecka ska vi också göra en presentation men en mycket kortare, ca 5 min lång bara. Skulle åkt till Sh i morgon och kopierat en text men Dorota hade scannat den och mejlade den nyss till mig och det tyckte jag var riktigt snällt. Så veckankommer gå åt till att läsa massor och skriva klart mitt arbete som ska vara inne den 3:e december.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en trevlig kväll! ♥

Postat av: Anonym

krya på dig :)

2007-11-20 @ 19:07:39
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: chris

hoppas du blir bättre :) ha en bra kväll,kram chrizs

2007-11-20 @ 19:10:55
URL: http://chrizs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback