Tappa skylten!

Pappa mötte upp mig hos Mia idag efter att jag hade passat Alexander så jag skulle få övningsköra hem, lyckades hamna i en kö från efter någon olycka som hade hänt mellan Länna- och Haningeavfarterna. Men när jag kommer hem så frågar jag pappa på skoj om skylten sitter kvar då tittar han bak på bilen och blev helt tyst, ingen skylt fanns där.
Har tappat övningskörningsskylten tre gånger nu!
Men jag kan iaf skylla på att de två senaste gångerna har det inte varit jag som satt på den på bilen utan pappa. Så nu kan jag inte köra fören pappa skaffat en ny skylt (igen). Men jag undrar när det är jag tappar den. Om det är på motorvägen eller ngn annan stans? Aja, nu finns det inte så mycket att göra åt det mer än att vi måste komma på ett sätt så den sitter kvar!

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback