Två dagar

Igår gjorde jag inte så jättemycket, var hemma hos Johan och kollade på tv och pluggade lite. Torpedo var med i Metro igår också. Mamma tog typ 15 tidningar, haha. Tycker det är kul att det står så här i artikeln:

"TORPEDO....
... är Pontus Levahn (gitarr, sång),
Andreas Hogby (gitarr, sång),
Love Martinsen (keyboard, piano),
Erik Welén (bas, skrik) och
Martin Karlsson (trummor)."

Så Erik spelar bas och skriker i bandet! Haha!

Johan och jag fick för oss att titta på film mitt i natten igår så vi såg The Shawshank Redemption, riktigt bra film. Kommer ihåg när jag såg den i skolan i 9:an och vi skulle göra en filmanalys på den. Det var inte lätt då.

Idag åkte jag hem samtidigt som Johan åkte till jobbet, satt och pluggade lite på tåget, finns ändå ändå inte så mycket annat att göra. När jag kom hem hjälpte mamma lite med att göra potatissallad också, ganska många liter! I veckan hjälpte jag henne med Vaniljkakor också.

Pappa, mamma och jag har suttit och tittar på tv hela kvällen. Vi tittade på Isprinsessan på Svt, Camilla Läckbergs roman som de gjort till en miniserie. Kändes lite fel att se den eftersom de har uteslutit personer från boken, och sen tycker jag inte riktigt att vissa skådespelare passar i vissa roller. Läste boken ganska nyligen så jag stör mig ganska mycket på småsaker medan pappa knappt tänker på det. Läs boken iaf, eller läs alla hennes.

Dagens låt: Sometimes You Can't Make It On Your Own - U2
Så fin låt, Bono sjöng den första gången på sin pappas begravning 2001

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback