Ännu en dag..

Idag har det inte hänt så mycket. Ingen skola, inget speciellt jag borde göra men än kanske plugga. Pluggade inte så mycket dock, blir mer i morgon. Det är inte lika många sidor som vi ska läsa till nästa vecka som till de förra gångerna så det går nog ganska fort.

Dagens låt: From Russia With Love - Torpedo
Brorsans band har gjort en video och som den snälla lillasyster som jag är promar jag den lite här.

Innan jag stack till Johan idag så ringde Emma, Linnea och Isabelle på dörren i häxhattar och djävulshorn. Hade glömt att det är Halloween idag och eftersom det inte är så jättestor grej här så var det kanske inte så konstigt. Vi hade inget godis hemma så de fick varsin satsuma men de verkade nöjda över det. I helgen är Halloweenfesten på
Harcourt också, Martin ska dit. Hade jag inte sjungit på söndagen så hade jag också nog funderat att åka dit. Förra året var riktigt skoj! Vi hade Katten, Psychot och Piraten som folk tittade på n'r vi åkte tuben till puben och sen när vi drog vidare till Claridges och Strawberry Moon, haha!

Johan och jag hade tänkt att springa när han slutade idag men det blev inget av det. Inte så kul att springa när det regnar. Får se hur det blir i morgon kväll får hoppar på att det inte regnar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback