Bio och plugg

I går var jag och Johan i stan och shoppade lite. Jag köpte tre jättefina tröjor, två på Gina Tricot och en på H&M, och Johan en tröja och en mp3-spelare. Var riktigt mysig att gå i stan, det var inte förmycket folk inne i går heller.

På kvällen lånade vi pappas bil och åkte till Heron för att se på bio, vi såg 28 weeks later. Intressant film, lite konstig men ändå bra. Går många filmer på bio nu som jag skulle kunna tänka mig att se men de känns som att man inte måste se dem på bio. Typ Michael Moores nya, SickO, är en sån t.ex. 

Idag är det plugg som gäller. Ska till Patricia sen men mamma också, pappa frågade om jag inte kunde följa med henne dit som stöd eftersom det bara är några dagar sen hon kom hem från sjukhuset och han sa att han bjuder på min mat då, så jag sa att jag kunde följa med! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback