Bror i Tv... igen.. men ändå!

Så, idag har jag inte gjort så mycket. Har läst Sandras arbete och ska skriva mina kommentarer på det i morgon förmiddag tänkte jag. Tror att det räcker.

Såg avsnittet av Andra Avenyn där Erik skulle vara med och Torpedo! Tre låtar hade de med! =D Riktigt bra. Publicitet! Nu är det bara att hålla tummarna så de kommer in på Tracks också. Lägger upp lite bilder på grabbarna också så ni få se, bilderna är från Debaser i typ april om jag inte minns helt fel.


Har bestämmt nu att jag ska ha tjejmiddag också, ska bara snacka med mor och far om att det går bra så att de kan hålla sig urvägen och att de inte har tänkt något den helgen. Eftersom Isan kommer till stan från Västerås då också då vore det jättekul om det funkade.

Kommentarer
Postat av: emmalisa

vilket avsnitt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback