Lat dag..

Jahapp, idag har jag bara suttit framför datorn och skrivit på arbetet till skolan.. Måste läsa sidorna til nästa vecka också och skriva om det.. Vaknade vid typ 11 riktigt skönt att sova ut.. I kväll blir det kyckling och potatis till middag, yummy! Johan och jag var och handlade i går så vi hade middag...  

Mia
ringde i morse och frågade om jag kunde ta Alexander en dag till i november och självklart kan jag det! =D Hennes svärmor kunde inte en av dagarna så då ringde hon mig.

Ska åka till stan och klippa mig i morgon hade jag tänkt, vet inte hur dock.. Tycker att mitt hår är så tråkigt men jag vill inte göra något för radikalt heller, gillar min längd och så.. =/ Jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback