Nyklippt

Åkte in till stan i dag och klippte mig! Blev riktigt nöjd, frisören tog ca tio cm på längden och klippte upp, helt okej. Var så trött på mitt hår, hade nästan kunnat ta mer iaf på luggen, men men.. Bild kommer senare. Har inte orkat lägga in några än..
Åkte till Stadsbiblioteket och lämnade tillbaka en bok som var typ två veckor sen.. Fy Sara! Tänkte sätta mig där och plugga lite men jag klarade inte av tystnaden, går helt okej om man är typ två och ska göra något arbete tillsammans. Så jag åkte till Wayne's Coffee på Drottninggatan istället köpte en
kopp te och satt där i typ två timmar och bara läste. Gick till Kungsan vid 17 för att vara med på den där manifestationen mot gatuvåld, riktigt mycket folk!

I morgon ska jag iaf hem till Danni och träffa gamla kören! Vi ska titta på bilder från Berlin och umgås! Ska bli riktigt kul att träffa alla igen, vissa har jag inte träffat sen vi skildes åt på Arlanda efter att vi kom hem och det var i juli. Det är nästan att jag kallar det "gamla kören" även om jag går i samma kör fortfarande.. Men det är inte samma sak, med ny körledare, många har slutat och några få nya så blir det inte samma sak. Mia, nya körledaren är jättesnäll och har många idéer på hur vi ska göra och nya låtar som vi får så det känns bra. Ska ju även baby-sit hennes minsting i november-december. =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tyckte också att det kändes konstigt när Mia kom som ny körledare till Jordbro, men det visade sig bli hur bra som helst, o ni kan inte få nån bättre ersättare än Mia:)
O hennes minsting e typ hur söt som helst!! hennes lilla prinsessa också:)
Ses i kyrkan på Halloween, I'll be there! :P
//Camilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback