SH och Kör

Idag hade vi vårat första discussion seminar på kursen, riktigt intressant! Nu måste jag bara skriva ne de där två sidorna från förra veckans läsning, som jag skulle ha gjort i helgen egentligen så jag kan börja på nästa veckas texter. Temat då är: What does the Holocaust mean today - the true watershed of modern History?

Åkte nästan direkt till kören efteråt, där jag satt och skrev lite och sedan pratade jag med Mia. fick reda på vilka dagar jag ska passa Alexander i oktober och november. =) Sen övade vi Lucialåtar och lite till Alla Helgona. Mia undrade också om det fanns några som ville sjunga på Muskö på julafton..  Hmm.. låter lite roligt, får se om jag är i Sthlm under jul, isf kan jag tänka mig det..

Kommentarer
Postat av: Johanna

åå vad spännande! hoppas på fler som vågar erkänna, det är ju superspännande att veta vilka som tjuvläser och försöker vara hemliga ;) tack för att du ville säga! nu ska jag läsa lite i din blogg, kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback